tirsdag 19. januar 2010


Vann - så enkelt, og så vanskelig! Regnestykket kan jo umulig gå opp - 2 liter vann om dagen skal inn. Jeg får ned max en dl. av gangen - og da snakker vi maks før det bokstavelig talt renner over. Og så skal det spises lite og ofte, men jeg kan ikke spise og drikke samtidig, det blir kaos altså... Er det noen som fatter at denne dama er litt travel?? Kanskje jeg skulle farte til Sverige å kjøpe meg en sånn øl-caps, de er jo så lekre, den kan kanskje sikre et relativt jevnt tilsig - det blir jo nesten som en sånn intravenøstralle....

Og jeg som er SÅ til de grader kaffeavhengig - Malabar er og blir MalaVAR - har bare droppet det - det er jo for f...ikke plass på toppen av det hele. Og min elskede Farris har jeg måttet avslutte et langt og kjært forhold til. Får jeg i meg kullsyre koker jeg over som en liten vulkan!

Men til helgen skal jeg legge hele regnestykket til side og satse på å omgjøre en gammel teori: Jeg setter min lit til at den vinen jeg planlegger å innta blir til vann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar