onsdag 24. februar 2010


Kjære venner!
Det er jo ikke noe poeng å ha en Blogg hvis den ikke oppdateres jevnlig - men jeg kan bare forsikre dere om venner, at de siste ukene har vært kjedelige i særdeleshet! Man har en prolaps i ryggen, og det har ikke vært NOE festlig å rapportere fra den østfronten. Kort fortalt har jeg tilbrakt et par uker på ryggen uten å kunne røre meg noe særlig, så et par uker på krykker, men så ble jeg lei gitt. Jeg fant ut at skulle jeg komme meg videre opp og ut måtte jeg bryte sirkelen og TRO. Og det fungerte! Og så har man jo en egen fysioterapeut for hånden som har coachet meg gjennom den verste kneika ;-)! Takk!!!!!

Men altså: Jeg har jo ikke kunnet sitte - og uansett hvor mye jeg elsker å skrive er det vanskelig å skrive stående, ihvertfall med innlevelse. Men nu SITTER jeg her som ei gammal kjerring på min oppblåsbare sittepute med en kopp Earl Grey for hånden og skal forsøke å gjenoppta rapporteringen fra min nye hverdag.

Nå har jo jeg en tanke om at denne bloggen skal være relativt fri for synkende vektkurver og BMI, men jeg MÅ jo fortelle at selv trusene mine begynner å bli for store - det er en besnærende opplevelse kan jeg berette - og en smule fortvilende, for det som befinner seg bak truseslarket er foreløpig relativt formløst og med en konsistens jeg liker dårlig. Jeg skulle jo trene denne perioden, men det har også vært ganske umulig, selv om jeg stadig har vært å observere på tredemølla på Tønsberg Velotel med krykker - litt av et syn...litt vektløfting har det blitt, men det blir heller puslete greier. Jeg lengter til dance aerobic, pilates og body pump, men jeg er redd at det foreløpig bare blir Body Dum. Dum, dum, dum!!! Jeg vil virke!!! Sukk....

Men snart er det vår, selv om gradestokken sier noe annet. Jeg gleder meg til å bevege meg ute i naturen, leke og oppdage med Noah. I morgen drar vi på hytta til Marit på Veggli for å leke og oppdage i ei hytte hvor inne temeraturen ikke overstiger ute temperaturen før det har gått to døgn,så innen vi kommer til lørdag har vi vel fått opp varmen....Jeg maser mye om denne vindrikkingen - men hyttetur og vin hører sammen, og det er så gøy å drikke vin nå kan jeg fortelle! Jeg blir kjempesjarmerende etter bare et glass, så jeg har blitt meget økonomisk! Strax skal mamsen på den butikken som heter polet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar