mandag 18. januar 2010


Jeg har ingen festlige oppdateringer å komme med i dag - har vært litt slakk, ikke flink med vann. Hodet er tregt også - prøvde meg på en treningsøkt men fettcellene skreik etter noen minutter og begikk mytteri sammen med musklene. For å gjøre en lang historie kort havnet jeg på sofaen hos mine kjære foreldre. Godt å ha et sted man kan vælve over ende og raute uten at noen merker seg så veldig med det, annet en å pusle og gjøre det komfortabelt for en slagen kriger. Takk Mams og høvding!Løøøve!!

Det er snart helg - og det gleder jeg meg veldig til. Da skal jeg heles, pleies litt og fylles av ro...og drikke VIN! Med en Nordlenning. Det må jo bli bra!

Jeg tar meg selv i å kikke meg rundt hele tiden, se og observere. Hvem er pene, hvorfor? Hvem har utstråling, hva gjør mennesker vakre? Det er ikke ensbetydende å være slank og samtidig være vakker. Jeg har alltid fått høre at "du hadde vært så pen du, bare du var slankere". Og da tenker jeg at målet er ikke å bli så innmari slank, Ikke for å bli vakrere.

Målet er å bli frisk, få en god helse, et godt meningsfyllt liv for meg og min sønn og de jeg deler hverdagen med og de gode stundene, jeg ønsker å ha det godt i kroppen min, og jeg ønsker meg en skjønnhet som stråler innenfra fordi jeg har funnet roen, gleden over livet - jeg ønsker meg den skjønnheten som stråler fra et menneske som har det godt. Et menneske som er godt. Jeg så en kraftig chubby kar i dag, han var så blid, tøff, trygg, flott - og jeg fikk lyst til å gå bort til han å si: "Hold på den vaskeballen- den kler deg."

Så for å sammenfatte det hele: jeg er redd for å bli tynn og stygg uten utstråling. Jeg er litt redd for å miste det som har vært meg så lenge. Klarer det å henge med i svingene?

1 kommentar:

  1. Utstrålinga blir der den !! Jeg lover !! Det sitter i huet vet du :-) KLEM! A

    SvarSlett