tirsdag 16. mars 2010

Kjeksdamen slår til igjen!


Bare kort innom for å fortelle om mine husmoderlige utskeielser en tirsdag formiddag....jeg mangler bare en liten transistorradio og et forkle, så hadde jeg følt meg litt sånn 50 talls. Frisk og uthvilt mor står og nynner på kjøkkenet mens hun baker Chocolatechip cookies til arvingen kommer fra skolen....
FOR: Jeg skal på ingen måte slutte med å være bollebakende og vaniljeduftende husmor. Det er mulig jeg står i fare for å bli skranten og slapp i skinn og sinn, men sjela mi skal for alltid forbli god og rund!

Jentene til ei venninne har alltid kalt meg for "kjeksdamen". Det synes jeg er en betegnelse det dufter sukker og kanel av!!! Juni og Tilde: En dag dere kommer fra skolen og minst venter det skal dere finne et spor.............. ;-)

Oppskrift:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/lokalen_pa_nett/1.223584


NÅ: Ut i solen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar