onsdag 3. mars 2010


Det er noe som ikke fungerer helt som det skal altså...jeg leverte min sønn på skolen og dro rett til butikken for å skaffe til veie rikelig med Rugsprø og Ryvita. Men hva skjer? Jeg kommer hjem UTEN rugsprø og ryvita.....Ikke akkurat ei bombe vil vel invidde hevde, men jeg later som jeg ikke hører det! Jeg trøstedrikker Malabar med helmelk og samme kan det være.

Jeg har fridag, og skal bruke den på trening hadde jeg tenkt. Jeg er bare så lei av den tredemølla altså, men jeg tør ikke bevege meg inn i salen - jeg er redd jeg havner i en eller annen halsbrekkende kroppsformasjon jeg ikke kommer ut av ved egen hjelp. Benet og foten er ikke bra, delvis lammelser i foten gjør at jeg til tider føler meg som en krysning mellom John Cleese og Mr. Bean, ispedd en touch av Bridget Jones etter første daten med mr. Darcy. Gangelaget er markant komisk - og da jeg her om dagen skrudde opp tempoet litt i overkant på mølla var jeg meget takknemlig for at jeg var alene!Jeg ble regelrett feid av banen gitt....

Jeg har engang i tiden følt meg som dronninga av aerobic salen - men akkurat nå er jeg bare ei lita kjeller rotte som piler rundt, redd for å bli sett. Men bare vent, jeg skal få skikk på beingrinda, og da skal jeg danse, danse, danse!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar