tirsdag 2. mars 2010

PÅ EN GOD DAG

Første dag på jobb, og hvilken start på arbeidsvåren det ble! Jeg ble møtt av en flaske rødvin på kontorpulten min med hilsen fra verdens søteste og beste kollega, elevene var flinke og arbeidsomme, og det har vært strålende sol!

Når jeg sitter her og kjenner etter hvordan dagen har satt spor blir jeg enig med meg selv om at det er på tide å friskemeldes. Jeg friskemelder meg herved fra tittelen "sykelig overvektig". Javisst er jeg overvektig, men jeg har tatt steget ut i de friskes verden. Ikke fordi noen har sagt at jeg kan, men fordi jeg vil. Operasjonen er et tilbakelagt stadium, og i min lille enkle hverdag føler jeg at jeg lever og spiser og trener så normalt jeg kan. Operasjonen skal ikke lenger få ta særlig plass i livet mitt, og jeg er klar for å stå på egne ben helt uten noen form for diagnoseplattform. Jeg er bare meg. På vei. Og snart er det vår!

CC Cowboys: "På en god dag"

http://www.youtube.com/watch?v=K1CQH7Dfhvw

2 kommentarer:

  1. Godt å ha deg tilbake Bente!! Reine raceren opp 60 trappetrinn..ikke å kjimse av det:-) Røvinsflaska varer vel sånn ca. ett år vel????;-)
    Artig å lese om dine tanker rundt det du har vært igjennom..og ikke minst: de tanker du har om der du er NÅ!! Megabra!! Klem

    SvarSlett
  2. Hei kjære kusine!
    Jeg digger bloggen din....
    Leser hver gang det kommer et nytt innlegg. Du skriver veldig bra og morsomt.....
    Og det var faen meg nære jeg fikk lyst på et knekkebrød eller to og.... ;-)
    Så godt at alt er over og bra og du er tilbake i jobb igjen...
    Stå på!

    Vi prekas!

    Klem fra Gro

    SvarSlett