onsdag 24. februar 2010



Akk så lite oppfriskende, men glemte man Polet, så glemte man polet. Og siden det er ferie og vi drar av sted til fjells i morgen tenkte jeg at jeg skulle gjøre pakkingen litt hyggeligere med noe "mildt" befriende. Les: Alkohol. Som tidligere nevnt er nylig gastric bypassopererte + kullsyre en lite lekker kombinasjon - jeg er riktignok alene og kan rape når jeg må, men det er ikke akkurat oppbyggende for min feminine identitet. Løsningen er å slå ut kullsyra. Men dødt øl???? Neeeeeeeeeeei. Nei,nei og nei. Så jeg sitter altså her med en heldød Cider uten sukker. Det hyggelige er jo at det holder med en boks. Det holder i massevis, både på den ene og andre måten!

Jeg har hørt at opererte har fått et noe lettbent forhold til alkohol, noen blir lynende intelligente og sinnsykt sjarmerende bare av å lukte på korken. På bildet over illustreres hva som skjedde med undertegnede første gangen hun gjorde litt mer enn å lukte på korken. Man fikk kløften målt av en halvgal kvinne fra TrøndelagsLarvik. Men nedtegnelser skal gjøres, og jeg stiller min kropp til rådighet for den empiriske forskningen. Det hører jo til med et visst "nedsig" av visse kroppsdeler, og jeg regner med å bli målt på nytt ved neste besøk for å holde koll på gangen i det hele. Noen hevder at jeg kommer til å ende opp med plutoører og flaggermus. Det skal isåfall IKKE måles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar