fredag 25. juni 2010


Kjære venner. Det har vært en stund siden mitt siste innlegg, og jeg har sikkert syndet... ;-) Jeg har ikke så mange tilståelser å komme med, men mye har skjedd, det er sikkert. Siden sist har jeg krympet betraktelig, blitt lettere på foten og kjappere i hodet - sistnevnte skal jeg komme tilbake til. Jeg har tilogmed vært blond - et helt døgn. Heldigvis var det ikke mange som fikk det med seg IRL, og DET er jeg glad for. Jeg så ut som en blanding mellom en grevling sent i september og ei russerjaduvet....Ferdigsnakka! Og nei, det er ikke fotodokumentert på noen som helst måte. Når selv min 6 årige sønn så diskret som bare en 6 åring kan forsøkte å formidle sitt syn på sin "nye" mor, var det bare å ringe frisørdamen å skrike "erase and rewind!!!" I følge min næreste venninne er det fremdeles ikke bra nok, men jeg skal ikke gå inn på hennes likefremme uttalelser om min nuværende hårprakt. La oss si det slik: Det blir en tur til...

Sånn ellers nytes sommeren i fulle drag. Jeg tar en time og en dag av gangen og tripper barbent og lett på tå for ikke å lage hull i dagen. Den er så skjør denne sommeren, og man må liste seg innpå så den ikke fyker avgårde. Men jeg fanger litt og litt og tråkler fragmentene av sol, varm vind, myke dufter og dempede lyder sammen til et slørete teppe og tyller meg inn i det.

Lite planer, mye tid,ikke akkurat flust med penger, men mye fantasi og energi. Joda, det skal bli bra dette her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar